VIGTIG INFO OM CTS-ALARMER OG VARMECENTRALENS DRIFT til VVS- og El-installatører, Varmemestre, Administratorer, Bestyrelser og Beboere

CTS COMPUTEROVERVÅGET VARMECENTRAL​

Undgå unødige CTS-alarmer og vores ekstra udkald - med afregning.

Giv besked til os, INDEN der lukkes/ åbnes eller arbejdes på varmeanlæg hhv. varmtvandsanlæg samt el i varmecentralen.

CTS-anlægget sender signaler til os - men også alarmer - hvis der er problemer og ændringer på driften af varme- og varmtvandsanlægget.

F.eks. hvis der lukkes for VAND, VARME eller PUMPER pga. af reparationer i ejendommen eller et lejemål.

Disse utilsigtede og falske alarmer, er ikke indkluderet i ejendommens abonnementsaftale.

Det betyder at vi rykker unødigt ud og derfor faktureres alarmudkaldet efter medgået tid - det giver en mer-udgift for ejendommen og beboerne!

GIV BESKED TIL MEC-VAK INDEN VVS- & EL-ARBEJDER PÅBEGYNDES

​Mulighederne for at kontakte os:

  1. I kontortiden kan vi kontaktes på vores Hovednummer 3887 4900. Vores mobil-telefonanlægget viderestiller evt. ubesvarede og ventende opkald til næste aktive og ledige medarbejder - teknikerne er dog ofte i marken.
  2. I arbejdstiden kan sendes en sms-besked medarbejderens direkte telefonnummer (der er en mobiltelefon).
  3. (Udenfor kontor- hhv. arbejdstid kan der lægges en kort tale-telefonbesked på Hovednummeret - den aflyttes på hverdage, brug dog hellere muligheder nedenfor.)
  4. Send en mail med angivelse af ejd.adr. og emnet direkte til medarbejderen (der har/ kender sagen) eller til vores hovedmail (til fhj) - den besvares primært på hverdage.
  5. Udenfor kontor- hhv. arbejdstid, kan der ringes til vagttelefon 2219 4477. Vagttelefonen stiller om til den vagthavende og anvendes derfor kun udenfor teknikernes normale træffetid. Vagttelefonen er primært til brug for vore faste abonnements kunder med uopsættelige varmeproblemer samt besked om ovennævnte reparationener o.lign. i CTS-ejendommene.​

VARMEPROBLEMER

VARMESTART af varmeanlæg efter hhv. SOMMERLUK og/ eller REPARATION på radiatoranlægget:

Læs vejledningen Varmestart - Råd og Advis og tjek punkterne for at finde årsagen til evt. varmeproblem - inden - der foretages yderligere - især ved varmeproblemer udenfor arbejdstid